Bussar...? Nej nej nej

Åh nu har jag äntligen kommit hem efter jobbet ! :) men det var inte jobbet som var det jobbiga^^ Nej nej, utan att man måste gå 10 minuter till bussen och sen vänta 20-25 minuter på bussen, när man kommer fram till stationen går det ingen lokalbuss upp så man får gå ca: 10minuter till.. Åh vad jag älskar att inte ha bil! (NEJNEJNEJ)

Längtar som bara den tills jag får mitt körkort! Men vägen är lång och jag har alltid en massa andra skolarbeten/prov/läxor att göra.. Jag blir aldrig ledig från detta!


Den 28 Maj säger jag HEJ DÅ till allt som har med skola och göra..!

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Torkel i knipa :) Älskar den filmen :D

Ha de bra, puss och krami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0