Hemma

Nu är jag hemma igen efter en helg hos Johanna :) <3 Var hundvakt i fredags efter skolan och stannade kvar tills idag (måndag) :)

Idag ska jag mejla min engelska till läraren och så ska jag ringa trafikskolan och se om jag kan komma ner imon och plugga teori på datan.. Har inte ens börjat med teorin^^ Nej Nathalie, ta dig i kragen! Jag vill ha körkort men jag har inte tid eller ork till att plugga nedrans teori hela tiden.. Aja.. hoppas jag kan mycket av mig själv :P

Man kan ju alltid hoppas! :D

Baci e abbracci !



Kommentarer
Postat av: Nallis

Hur gick det med teorin idag då?

2009-12-08 @ 21:01:21
Postat av: clement

jodå det gick rätt bra.. ja har ju inte pluggat ngn teori alls, men när jag gjorde testet fick jag 43 av 70 rätt.. inte så himla tokigt ändå, för att vara första gången :) men jag glömde som vanligt att fråga efter böckerna^^ ska fråga mattias om jag kan låna hans sålänge :)

2009-12-08 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0