Sjukling

Sjuk sjuk sjuk.. ja så var det ju då dags att bli förkyld på SÄMSTA tänkabara tillfälle.. Idag har jag 2 st dansföreställningar, kommer inte va hemma förrens 22.00 och imorn har jag ett redigt stor massage prov på 3 timmar..! På söndag, måndag och tisdag ska jag dessutom jobba.. Jag vill så gärna jobba för det är så kul men jag vill ju inte smitta ner alla kunder.. Får se hur det går med det. Just det ja! Köpa julklappar på lördag och gå  på jul på Liseberg på lördag kväll med! :D

Det går åt redigt mkt papper när man är förkyld, fyller snart hela papperskorgen


Hoppas ni andra håller er friska

Kommentarer
Postat av: ida

Stackaarn :( krya på dig!

2009-12-16 @ 12:30:17
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: Nallis

Stackars lite :( krya på dig!!

2009-12-21 @ 17:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0