2 dagar kvar till Deutschland

halloj ja nu var det några dagar sen sist.. Ganska mycket har hänt. Mormor har åkt hem, jag har börjar tillverka mina linnen, jag har övat på lucia tåg, jag har packat till tysklandsresan på onsdag, hämtat tomte kläder till louice, hämtat the hives CD, skulle köpa biljetter till dansuppvisningen men när jag skulle betala såg jag att jag hade det gamla kortet så jag kunde inte betala. Fick då övertyga han i receptionen om att jag kommer imon och hämtar dem... osv.. Jag ser verkligen fram emot resan till Tyskaland på onsdag, men nackdelen är att jag måste ta 06.03 bussen vilket betyder att jag måste gå upp 05.00. Inte så roligt men det gör verkligen inte något! jag har ju en massa att se fram emot :D

Imon är det studiebesök på HDK och NÅDE den som kommer 8.46! ;) Sen efter det är det tillbaka till skolan, äta den fantastiska supergoda lunchen (inte alls ironisk eller så) och sen en föreläsning från CND, Scandinavian manicure school om SPA manikyr

Ida håller på och trackar mig med den äckliga shanbananen! usch vad han är dålig!!

Och ett förlåt till Alex som jag nästan smällde en dörr i ansiktet på :P det var inte meningen men den nuddade ju inte i alla fall :)

Dessutom "längtar" jag om man nu kan längta till att stå på stationen i en kvart och vänta på tåget som ofta är försenat, men om man har en bra anledning så kan man det :)

Krami krami! Nästa gång jag skriver har jag kommit hem från resan 

ojojoj långt inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Ida

1. Jag hoppas att ni får det as bra i tyskland, även om ni blir en man mindre../kvinna mindre.. eller a jag är ju nästan man.. eller nåt. jao. nu spårar det ut..



2. sean banan är go, man kan bara gilla honom



3. Du är så söt så jag dör, jag hoppas att du får stå och vänta på tåget imorgon så du får lägga in en stöt på mr.dagiskompis



pusspådig

2009-11-23 @ 23:50:41
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: Nallis

Hahah.. jag kan nog allt ge igen för dörren i ansiktet... de e ju så svårt att säga hejdå till italienare xD hahah

2009-12-01 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0