I can transform ya

Idag tog jag hem mitt design hus som jag fick MVG på :D woho! mormor var så snäll och hämtade mig på stationen när ja kom med tåget som var lite försenat.. Inte så kul när man åker ett gammalt tåg som inte har ngn skylt så man ser på vilken station man är på. Vaknade i Stora höga och trodde jag var i Stenungsund men som tur var hoppade jag inte av :P

Sen släppde mormor av mig vid pappas hus så jag kunde lämna design huset där, sen gick jag tillbaka till mamma :)

Jag är ledig imon! :D jippi! nu kan jag sooova länge


Kommentarer
Postat av: ida

Vi va värda våra mvg i husbygget! Ditt va verkligen as naajs.



fina bilder (Y)

KRAMBANAN

2009-11-17 @ 22:37:22
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: clement

ja visst var vi! :D din va också superfin



yes vi är så gooa ;P

Kramgurkan

2009-11-17 @ 22:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0