Love ETC...

Snart är det sista dagen på body shop! Neej! jag vill vara kvar!

Har kommit hem från en dag utav inventering, adventskalendrar, skyltning och annat skoj
Provade en t-shirt med Love ETC... på eftersom det är våran nya parfym som luktar asgott måste jag bara säga så.. Spring o köp med en gång om du nu har pengar som bara ligger och dröser^^  Tänkte att jag ska göra en liten överraskning till alla på BS och Goopy/Spot men eftersom man inte vet om ngn av er har hittat min blogg mot all förmodan så säger jag inte vad jag ska göra utan det får bli en liten hemlis! :D ;) 

Nu kan jag ju säga att det var louices överrasknings fest jag var på i fredags :D hon blev riktigt glad och förvånad att vi kom dit mitt ute i  skogen bara sådär... puss på dig lojsan <3

 


Här har ni den! parfymen som ni nu alla ska dofta på ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0