söndag

Sitter framför datorn och försöker skriva på samhällsuppsatsen som ska vara inlämnad ganska snart. Det är verkligen inte kul o skriva om "hur samhället påverkar företagen och hur företagen påverkar samhället"..! Har bara skrivit 1/3 dels A4 sida på datorn.  Dessutom måste jag börja läsa engelska boken, var nere på biblioteket   (20 minuter innan det stängde) i torsdags och lånade secrets of the sea av Nicholas Shakespeare. Någon som har läst den? :P

Igår jobbade ja men det var rena kaoset. Skulle ha slutat 14.00 sen blev det 15.00 och tillslut kom jag inte därifrån förrens 16.20! Fy ******

Efter denna skitdåliga dag åkte jag mamma bror mattias och maria till mattias "lägenhet". Det är en hall en toalett och ett rum. Men det var väldigt mysigt iaf :)

Nä nu får jag fortsätta med uppsatsen eller ska jag kanske börja läsa lite? Designen måste ju vara klar snart också.. hm.. och just det ja! Affärsplanen till UF företaget måste ju in snart och vi har inte fått tillbaka den från tos! aja.. jag har en del att välja mellan medans jag väntar på att tos ska skicka den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0