spår & tågvagn

4:e dagen på body shop i kungälv :) denna praktikplats är den bästa jag haft :D alla som jobbar där och de som jobbar i klädbutiken som sitter ihop med body shop är jättesnälla och gulliga!  Har fått gjort jättemånga roliga saker..hihi

Jag har desstom fått med mig lite prover som jag har testat och jag får ta med mig olika provsaker från butiken när jag vill för att testa och kunna känna på det själv så att jag kan rekommendera till kunderna :) Ska också kolla på de 2 dvd:erna som jag fick med mig igår som handlar om deras make up m.m.

Snart är det fredag och dags för dansen igen..! ska bli kul att dansa igen, kunde ju inte förra gången för jag ville göra läxor som jag kände, hängde över mig







Kommentarer
Postat av: Clara S

NAttas blogg!!! Gött, här kommer man helt klart kika in! :) Pusspuss kära vän!

2009-10-08 @ 20:39:23
Postat av: clement

ja clara :D<3

2009-10-09 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0