Det tar aldrig slut

Har precis kommit hem från första körlektionen på trafikskola. Har bara kört med mamma innan.. Det gick iaf jättebra och hon sa att jag var en mycket duktig elev som kommer att klara detta galant.. :D så jag tror på hennes ord :P

Ida! får jag låna dina teoriböcker tills jag har mina egna? skulle vara jättesnällt :)

Har varit en hektiskt dag idag (som vanligt). Åkte från skolan vid 10.30, tog bussen hem, bytte om och gick ner till torget (cykeln hade NO luft i däcken), gick in på MQ och frågade om praktikplats - men nej, sen gick jag till Labelle o där ska jag kanske vara V.45, skulle gå till Lindex men när jag kom in där var det meter långa köer till kassorna så det struntade jag i. Tar det på måndag ist. Sen gick jag till körskolan och där satt jag o pustade ut i ca 20 min sen var det dags för lektionen...!

Snart ska jag ner till bussen och åka in till dansen..

Puss o krami


Kommentarer
Postat av: ida

du hade kunnat få låna dom om det inte vore så att jag hade lånat dom av min trafikskola... Dessutom lär jag väl inte få körkort innan mitt teoriprov måste göras om:P så jag måste fortsätta plugga. Menmen. Fråga om du får låna en bok på din trafikskola:)

2009-09-25 @ 17:37:51
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: clement

jaha.. okaj.. mamma "beställde" ett startpaket så jag kommer att få köpa mina böcker.. men jag måste ner dit ngn dag o hämta dem, men jag får ju aldrig tid så jag tänkte bara om du hade kunnat ta med dem till skolan.. Men jag får be mamma om hon kan gå ner och hämta dom^^ :D<3<3

2009-09-25 @ 20:21:23
Postat av: Nallis

Aww.. du skulle kunna lånat mina om de inte va så att jag behövde dem själv :P

2009-09-28 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0