I do I do I do...plingar i mina högtalare

Så var det dags igen att bege sig ut o leta praktikplats.. :/ Har gjort en lista över alla de platser jag har varit hos.. vill ni se? det får ni  iaf ^^

Monki
Body shop i Nordstan
Body shop på Centralen
Village
Nilssons i Norstan
Åhléns
MQ i Stenungsund
MQ i Nordstan
First hotel spa - FEJK?
Grandma´s
Sisters i Nordstan
La belle - fick plats V.45
Svea i Grandpassage
Stenungsbaden spa
Almedals magasinet

Ja nu vet ni vilka som inte tar emot praktikanter! :P Men sen slutade mitt letande bra när jag ringde till Body shop i Kungälv och fick plats där.. 10-18 ska jag jobba varje dag.. hoppas det blir roligt :)


Sen ska jag ha körlektion på måndag 17.40 som jag längtar till ! :D

Fikade med Ida och sen åkte jag tåg med Johanna och fick sällskap av 2 killar som var lite roliga att sitta brevid :P






Kommentarer
Postat av: Nallis

Haha.. firts hotel spa va ju inte fejk.. de va bara en gammal gubbe som har hand om de å e liiiite smått fövirrad xD haha

2009-10-04 @ 17:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0