Uppochnernerochuppåtsidanochåtvänsteråthöger

Oj oj oj... jag säger bara usch fy och blää, alla som går på min linje med mig kan jag nog lugnt säga att de håller med mig. Fattar inte varför allt ska vara i 3:an istället för att sprida ut det i 2:an också. Idag kände jag bara för att:
1. Gå ut i skogen och skrika
2. Sätta mig någonstans och gråta
3. Slå på någonting te.x kudde osv.

Någon som vill joina mig? Ida? Alex? Elin? Louice? ngn annan?

Det enda bra med denna dagen är att i morse när det var helt knökat vid övergångsstället utanför centralen, var det en cyklist som antagligen var arg och aningen stressad eftersom han tog i från tårna och skrek: DET HÄR ÄR EN CYKELVÄG!!!
Alla som stog runt omkring (jag med) började skratta.. Dagens enda höjdpunkt

Kommentarer
Postat av: Nallis

Jag kan joina dig.. fast jag vill lägga till att kasta saker på skolan åsså :P

2009-09-17 @ 09:33:59
Postat av: clement

haha.. du är så välkommen så :)

2009-09-17 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0