one day left

Näst sista dagen på min resa här i Schweiz..imorgon kväll lyfter planet hem igen till Göteborg. De flesta dagarna har det regnat rejält hela tiden, men trots det har vi vartit på streetparade i Zürich, födelsedagsmiddag, roadtrip till innebandy match ute på landet utanför Bern och massa fler saker..

Idag ska jag antagligen (om det finns tid) rak permanenta mitt hår (jaaaa!)

Sedan är det tillbaka till verkligheten, hoppas så himla mycket att jag får jobbet/tjänsten och att jag sedan kan utbilda mig till reseledare - åka ner till ett fransktalande land eller Frankrike och bättra på min franska och sedan komma hem med massa erfarenhet, för att sedan kanske åka till franska delen av Schweiz och jobba med ngt och sedan hoppas jag att jag någon gång kan åka till London och utbilda mig till makeup-artist!

Ha det


Kommentarer
Postat av: Nallis

Yaay finaly kommer du hem ! saknar min jacka å ögonbrynsborste... :P hoppas du haft en toppen resa, vi ska tjöta sen när du kommer hem :! :d kraaam

2010-08-16 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0