Roadtrip till IKEA

Tog en biltur till IKEA idag för att skaffa mig silvriga ljusstakar till mitt rum!
Höll på att bli rammad av en livsfarlig lastbil, fick panikbromsa och handen slängdes på tutan ett par gånger..Har dessutom varit personalshopper åt mamma idag och nu har jag städat hela mitt rum...Puuh..mycket papper har man efter 3 år på angeresgymnasiet, då man inte har böcker utan får häften av allt ist..idiotiskt...jaja nu är det fin fint i rummet och mina fina ljusstakar står på byrån och glänser :)

SKIMMER Ljusstake för blockljus silverfärgad Höjd: 17 cm

SKIMMER Ljusstake silverfärgad Höjd: 23 cm

SKIMMER Ljusstake silverfärgad Höjd: 28 cm

Är ledig imon och på fredag med !

Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0