Söndagen den tjugoandra augusti tvåtusentio

Tillbaka hemma igen efter en jobbar helg, har bott hos bror under tiden :) Mysigt. Nu har jag en ledig dag och sen jobb igen och sen ledig igen...förhoppnigsvis ska jag träffa Louice på onsdag ♥ och då ska vi allt tjöta på, åtminstonde jag.

Hade på sommarkrysset på tv:n i bakgrunden igår. Jag har fram tills nu tyckt att Mohombi är bra men efter hans framträdande på sommarkrysset så ja...han kommer in och sjunger....Nej! MIMAR refrängen och sjunger falskt så det skriker om det i verserna..näe stackarn det var inte hans bästa framträdande..Då kom jag på en sak, om han inte kan sjunga men ändå kan göra en sångkarriär, dessutom så är det samma sak med Enrique Iglesias (eller hur han stavar det) så kan väl jag också göra en sångkarriär och tjäna feta pengar?? Tänk va bra, det ända jag behöver göra är att träna på att mima så att det ser ut som om jag sjunger fast jag inte gör det..SUPER!

Mina fötter värker och gör ont som bara den..men eftersom jag fick en fin present från jobbet igår så har jag iaf ngt att bota det med. Fick peppermint foot lotion och bake-to-last ögonskugga! TOPPEN!

Älskar att jobba på body shop, så himla roligt och supersuper bra kollegor :)


Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0