Annandag jul

Julafton blev supermysig, dock kunde inte mormor komma så det blev utan henne, men såklart la vi upp mobilen på bordet och pratade på i högtalaren..Fina julklappar fick jag också bl a gymkort, bakböcker och pengar. Denna julen får ändå 5 klappar av mig.

Juldagen var inte så himla lång då jag vaknade vid 13-14 tiden och var rätt seg hela dagen, men sen blev det festplaner, skulle inte ta tåget förrens 20,43 och klockan var runt 17 - och jag var rätt uttråkad och när jag är uttråkad kommer sminket fram, så jag stog och mixade med glitter och stjärnor och tillslut blev det en svart sotning med silverglitter och silverstjärnor i ögonvrån, rosa läppar till det! Mumma! Hoppade på tåget där Johanna satt och väntade på att bli sminkad - Ja, jag sminkade henne på tåget, lite guppigt men det blev allt bra ändå..
Sen mötte vi upp de andra brudarna och drog till Excet där killarna framför oss fick ett nej men vi tjejer fick gå in..Tycker faktiskt synd om killarna när sånt händer när man är ute - jämställt?? Näe..

Och idag blev det ännu en middag hos pappa kocken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0