Onsdag 101215

På Fredag bär det av till Halmstad och sista turnén innan jul! sen kan jag se fram mot 2 lediga helger

Imorgon är jag hos barnen på fritidset igen och ska bara vara där 3ggr till innan jag blir vikarie igen, kommer faktiskt sakna de små liven..och såklart kollegorna som är så fina. Får se vart livet tar mig och vad jag bestämmer mig för att göra till nästa år..Förjoppningsvis klättrar jag på stegen mot mina drömmar och egen lägenhet, kollade precis upp min "dröm"bil - Mini cooper på blocket, runt 150 000-200 000:- kostar en helt ny sådan..DEN ska jag ha! Så fin fin bil med finesser, panorama fönster, übercool interiör, liten och praktisk - en stencool bil för mig, tack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0