Tisdag 101221

Oj oj, vet inte vart jag ska börja....dagarna har rullat på och jag har som vanligt jobbat livet ur mig, idag var min sista dag på fritidset innan jul och börjar igen i Januari. Precis hemkommen från julfest med andra jobbet, sjukt mycket snö på vägen hem, var tvungen att köra i 60km/h på motorvägen. Fick dessutom 2 st julklappar av barnen på fritidset som jag glömde kvar, men ska hämta dom och lite andra grejer här i veckan..

Har NOLL julkänsla i år, har jobbat så mycket att jag inte hunnit fatta att det snart är jul - min hjärna är fortfarande kvar i November..aja, har pyntat lite i rummet med ljusstake och julgranskulor i taket..

Ha det fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0