Torsdag 101223

Idag var den första dagen jag kunde gå på stan så jag och mamma åkte iväg till Gbg och julhandlade, mysigt.. Sedan var det julmiddag hos pappa kocken som hade lagat fin fin mat som vanligt..paketöppning och fick det jag ville ha. Imorgon morgon kanske jag och bror ska åka upp till Karlstad och hämta mormor som har blivit förkyld och orkar inte köra bil ner till oss, och det är ingen jul utan mormor - därför ska vi åka och hämta henne :) om hon nu vill..hoppas det! Blir dessutom taxi-nathalie imorgon kväll då ena mostern ska skjutsas hem till stugan..Julafton blir en dag full med resor - som om jag inte fått nog, haha ;)

Känns verkligen inte som att det är julafton imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0