Dagen innan skolan börjar igen

Medan snön faller sitter jag inne och har på OS på tv:n och nyss vann Marcus Hellner guld och Johan Olsson tog brons i längdskidor :) grattis grattis...

Nu har jag nyss suttit och tragglat trafikmärken med ett memory jag hittade i förrådet, trots att det är riktigt gammal så funkar det och jag ska nu testa om jag har lärt mig något..


Igår blev det inte att jag åkte in till emmas fest eftersom det var snökaos.. :/ hoppas hon fick en bra födelsedagsfest även om många inte kunde komma. :)

Idag är det pluggdag och jag hoppas att spårvagnarna är inställda imon så att vi får ledigt en dag till, hehe






Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ida

fan dög inte mitt handgjorda memory för nathalie haha

2010-02-21 @ 20:11:12
Postat av: clement

det va ju inte memory ;)

2010-02-22 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0