Fettisdagen

Idag har ja gått till stenungsbaden för att hämta mina papper men ja ska ist få dem hemskickade :) Sen gick jag iväg till min körlektion.
Idag skulle vi göra mindre landsväg.. Efter att jag hade kört mindre landsväg en runda så var det klappat och klart! sen bar det iväg till cirkulationsplats och industriområde.. dessutom lurade min lärare in mig på en enkelriktad väg ^^ fast till mitt försvar distraherade hon mig med frågor, haha nä men ja missade skylten och fick ist svänga in på parkeringen och vända...råkade nästan vända som en engelsk bil fast inte vid samma tillfälle och dessutom backade jag som en engelsk bil...o med det menar jag att jag vände åt vänster och inte åt höger, haha ja kanske ska flytta till London ett tag


Imorn lägger jag upp bilder på mina shoppingfynd från i går :)


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0