He has flown away...

Ja nu har min Peter pan åkt iväg till England och London..kommer sakna pan

Nu har ja gjort ännu en sminkning till mitt projektarbete, måste bara vänta på att mamma ska komma hem med kameran så jag kan fota det..Idag blir en vilodag, så väldigt efterlängtat

På tisdag är det min sista vecka på bluewater och sen är det sportlov!! dock bara en vecka och sen är det tillbaka till skolbänken igen -.- så tråkigt! har dessutom en del läxor att ta itu med innan dess så jag blir inte helt sysslolös SUCK!

Dessutom har johanna åkt till Schweiz så ja kan inte träffa henne heller :( hon kommer tillbaka V.8 igen när vi börjar skolan..


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0