Körkortet snart så snart...

Nu har jag gjort två sluttest på datorn här hemma..Klarade det båda gångerna! :D wohoo!
Först fick jag 59/65 och sen 57/65, detta börjar gå riktigt bra :) lite komiskt att trafikskolan ringde undertiden jag satt och gjorde första testet :P Ringde sen tillbaka till körskolan och bokade tid för två st körlektioner..Får banne mig passa på medans jag är ledig och under sportlovet.. Nu ska jag bara se till att göra mitt absoluta bästa på körlektionerna så jag får köra i kungälv så snabbt som möjligt..Sedan ska jag ju göra alla riskutbildningarna och halkan..

Måste sedan ner till torget för att hämta mina sandaler som jag la undan igår :)

Imorgon håller jag tummarna för Johanna som ska göra en provuppkörning <3



Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0