Snart har jag kortet i min hand

Har kommit hem från riskettan..det var inte så farligt som jag hade trott..men det beror nog på läraren och vad den personen gör det till..va ganska roligt ibland faktiskt :)

Sen såg jag nu att jag har råkat skriva backen ist för nacken, detta la ju såklart Ida märke till ;) puss på dig


Nu har jag också dammsugit hela lägenheten medans kycklingen ligger och tinar..detta kallar jag lite effektivitet

Snart ska jag på dans också..dubbelt upp idag då ja ska dansa street jazz efteråt :) ska nog bli kul, och förhoppningsvis får jag skjuts hem av mamma om hon också ska träna såklart..annars är det den gamla hederliga bussen som jag får nöja mig med

Ikväll kommer också kusinerna, mormor, och min andra moster till oss .. ska nämnligen på horse show på imon. så jag kommer inte att kunna sitta framför datan och inte heller kunna blogga..

Ses på Söndag

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ida

pussss

2010-02-26 @ 13:22:23
URL: http://idafj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0