tyg och sömmerske jakt

Idag har jag och mamma fart runt som in i bängen...först var vi nere på torget och kollade upp tyger till balklänningen, sen gick vi till en sömmerska men vi nobbar den människan helt! ^^ sen till kamerahuset och hämtade mina projektbilder, sen iväg till bilverkstan på tjörn, tillbaka till tygaffären - mitt tyg fanns tydligen inte hos grossisten, åkte till stora höga - tygaffären är gone, ringde till en annan sömmerska, gick in på gripsholmsaffären, åkte till sömmerskan i skärhamn, ritat upp klänningen och nu är jag hemma!

Puh det var en riktigt hektisk dag idag..Just det ja! lånade om min engelska bok på biblioteket också^^

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0