Junderbart

På torsdag ska vi hålla ett säljande anförande..hm...roligt? nej inte direkt..

Tänkte att jag skulle börja med en liten sketch om problemet och sen snackar jag om hur jag har lösningen på detta problem :P som då kommer vara att hitta kläder på morgonen. Ja gillar inte tal direkt men det som är bra är att det bara ska vara göran och tos som ska lyssna.. HOPPAS JAG! kommer att kännas lite dumt att bara:
Göran- ja du kan börja när du vill
Jag- Okej, hrm...ÅH NEJ! ja hittar inte vad jag ska ha på mig....!

Från ingenting till att bara ösa ur sig hur bra min vara är :P

Hahah...jaja ja får väl låtsas att det är en audition eller ngt, dessutom var botten nådd idag när det kommer till skolmaten. har t o m bildbevis ^^ men det orkar jag inte lägga upp nu


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0