kan inte slita blicken

Skönt att vara ledig imon :D men det  blir till att ägna dagen till att sitta på körskolan och göra dom förbannade testen, som dessutom ska göras 3 ggr om! Alltså nio ggr allt som allt..! Fattar inte varför, helt onödigt att göra samma test tre ggr... Aja..Sen ska jag iaf hämta sandalerna som jag hittade på skoaffären idag :) Är ute i god tid, haha nejdå..hittade dom så tänkte jag att varför inte? Hittade några andra skor också men dom får vänta tills Februari-har ju ett körkort som ska betalas också...suck

Såg filmen The proposal förut också..trodde den skulle vara lite bättre men den var rätt bra ändå :) slutet var lite dåligt men så är det med öppna slut-man får helt enkelt göra sig en egen bild.

Nu ser jag på A lot like love på 5:an


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0