Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyys...!

Efter 2 massager idag är jag äntligen hemma...skippar dansen idag eftersom det känns som om jag ska bryta ihop av utmattning...inte speciellt roligt att gå sammanlagt i 60 minuter till och från praktiken i minusgrader och blåst.
Men nu är jag som sagt äntligen hemma och dessutom har jag målat fönsterlisterna :P var lite irriterad över en sak så jag letade fram målarfärgn, ringde mamma och frågade vart penslarna var någonstans.

Mamma: "Menar du penslarna till vattenfärgerna? eller dina penslar?"
Jag: "Nej, dom man målar på väggarna"
Mamma: "Jaha..dom är i förrådet, vad ska du måla förresten? badrummet?! Hahaha"
Jag: "Det får du se när du kommer hem ^^ Hahaha"





Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0