Rygg, Nacke, Vad, framsida lår, baksida lår....

Sådär ja.. nu ska jag göra helkroppsmassage på personalen som är först till kvarn på Stenungsbaden..ska bli roligt men också lite smått skrämmande...jag hoppas bara att alla tycker det är bra och att ingen har megahöga förväntningar..hm...ska ju dessutom massera massören :P aj aj.. hahah, nä men jag hoppas på att det kommer att gå strålande..! Håll tummarna för mig :)



Lyssnar på Amanda Jenssen - Happyland & Lady Gaga Bad - romance





                              Massage :)




Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: ida

Vad händer med världen haha har du, nathalie, börjat uppskatta amanda jenssen som oss andra människor.

Härligt ;)

2010-01-26 @ 17:58:33
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: clement

jodå har allt lyssnat på henne förut..men det var ett tag sen.. har inte tyckt att hon har gjort några bra låtar men nu så :D nu gillar jag hennes happyland iaf:)

2010-01-26 @ 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0