Snart helg

jadå är ju talet imon... usch o fy o blä! men ja tror ändå att det kommer att gå rätt bra :)

Sen väntar en ganska så hektiskt helg...sova över hos bror Mattias på torsdag till fredag, göra projektarbetet med Ida i skolan, möta Johanna och åka tåg hem till henne antagligen efter 4 så att jag kan åka med mitt fritidskort annars får ja fuskåka ännu en gång :P sen på lördag vaknar jag hemma hos Johanna och sen åker vi hem till mig och gör i ordning oss till gangstrar/agenter, lagar mat och sen inväntar vi mina kompisar från skolan :) sen blir det gourmetmiddag ;) fruktsallad och godis/popcorn :D givetvis blir det en massa kort tagna :)








Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Nallis

Jaaaaa.. Längtar!! De ska bli såå kul ^^ Hihihih btw... vad vill du ha i födelsedags present? haha :P

2010-01-14 @ 18:05:28
Postat av: clement

ja det kommer bli jättekul :) ja du det vet ja inte

2010-01-15 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0