Svarta byxor någon?

Var på möte på Baden förut och ja.....nu behöver jag ett par svarta byxor. Jag har ett par som jag hade tänkt skrota men ja funderar på om jag istället kan laga dom och använda dom nu och sedan efter praktiken slänga dem så får jag försöka hitta ett par nya.. hm..

Var sedan på trafikskolan och pluggade teori, första gången fick jag 42 rätt denna gång fick jag 49 rätt. Det går i alla fall i rätt riktning :) nästa gång borde jag få 56 engligt logiken men vem litar på den? :P inte jag i alla fall

Imon ska jag sova ut och bara slappa och vara hemma :)

Lördag ska jag till pappa och äta middag med pappa och bror, ngn dag ska jag till Lysekil till Frida men jag vet inte vilken dag än...


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0