TSNT-äntligen fredag

Tänkte att jag skulle börja gå ner till praktiken tidigt imorse så att jag hade god tid på mig = så behöver ja inte stressa som det har blivit dom andra gångerna..så jag tänkte att jag skulle gå tjugo över nio, kvart över tog jag på mig skorna och gick nerför trappan...öppnade dörren, tog 2 steg utåt och då.. med ett PLADASK, föll handlöst på sidan ner i den lilla snöhögen och också busken..

Snöhög tänker du då.. det är ju inte så farligt att ramla i en snöhög.. nä, bara det att denna snöhögen hade frusit och sen var det snö ovanpå så ja.. .det var inte så jätteskönt...det första jag tänkte på när jag låg där var att detta är så typiskt mig..flög upp och borstade argt av mig snön och fortsatte gå ner till praktiken..

När ja kommit en bit ner i backen så kommer jag på att jag har glömt mina skor som ja har på mig nere på spat.. så ja då var det med raska steg att gå upp tillbaka hemmåt och hämta skorna..sedan hade jag ändå bara en kvart på mig, suck.. så ja fick gå med stora steg och hann precis till 9.45..!

Tur i oturen, men ja fick ju stressa som en dåre också. så ja...tur? nja inte direkt..


Imorn blir det praktik igen eftersom jag var ledig i måndags..dock inte så lång dag, 9-14


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0