all we ever do is say goodbye

Sitter här och lyssnar på godnatt låtar från min spotify lista med ida på msn...mysigt :)

Tack alla som har varit så snälla o grattat mig till körkortet, puss o kram på er

Imon blir det av till att träffa Louice som jag inte har träffat sen vi tog studenten (!) Kom ihåg när vi varje morgon satt på bussen och lyssnade på våra dokusåpor, saknar dom tiderna. Självklart tar jag bilen dit, sen kommer bror och vi åker in till stan. Ska se på Carl-Einar Häckner med Ida Liseberg..

Upptäck en massa roliga saker man kan ha för sig med denna webcamen, hihi...brinnande hår, regn, stjärnor, ängel o djävul som snurrar runt huvudet..ja detta kan sysselsätta mig länge om jag bara orkade.

Strötittar på sex and the city

Herregud vilken dag det har varit känns som studenten - overklig, tänka sig att jag numera har körkort! haha blir så glad i hela kroppen utav att tänka på det.

Lördag ska jag jobba och sen kommer söta Carro och jobbar med mig, sen ska jag träffa Tova som jag inte har träffat på mer än 6 månader..herregud.. men mer om det på lördag :)

Sovgott små pinglor!





Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRAAAAAAAAAAAAAATTIS NAAAAAAATTIS :D

Det var på tiden och det förtjänar du verkligen <3

2010-07-12 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0