den 24:e juli 2010 - lördag

Har precis kört ner mamma och bror till tåget..Tillbaka igen och jag har dammsugit här i lägenheten, sitter nu och kollar på någon dålig amerikansk snyft film som det inte gick så bra för..Kärlek vid andra ögonkastet heter den tydligen...Kanske är det sant för min del...? Det återstår att se.

Westlife sjunger för mig genom datorn..fina grabbar det dära, men inte alls bra för hälsan som ja tidigare sagt..men men, ibland får man offra lite. Väger upp det med johnnossi och timo räisänen ist.

Har inget planerat under mina lediga dagar jag nu har framför mig..ska ner till torget och se om jag hittar en adapter inför resan. Ska in till stan också en sväng för o se om ja ska ha dom gröna byxorna...Olivgröna typ jeansbyxor...låter kanske inte så gött men dom var fina faktiskt.

Tvättmaskinen rullar på och jag är samlar och har för den delen samlat många många många vuxenpoäng sen jag slutade skolan. GOOD.

Har skickat iväg cv:na igen (kan man ens säga så? cv:na....aja..) till norge och hoppas att jag får höra ifrån dom snart. Annars hoppas jag på att få tjänsten i göteborg, men jag vill nog helst till norge. Men tjejerna i götet är så fina och snälla så jag vet faktiskt inte..Men reseledare till våren ska jag allt bli. Utbildning först, sen intervju och sen om jag (ursäkta mig...NÄR jag) blir uttagen får jag tillsvidareanställning på någon utav deras (fritidsresor) hotell.

Det känns som att det kan bli en bra start på mitt vuxenliv.

Igår kväll kom jag på att bror hade lagt över filmer och musik och så på hårddisken..så jag förde över filmer och en massa musik till min dator! Känns så bra när man hittat saker som man hade någonstans men inte visste. Nu funderar jag på att kolla igenom den en gång till och se om det finns något mer. Ska lägga över Vänner avsnitten på denna datorn också...ett måste innan jag drar till södrare delar till johanna..då blir det både Kvarteret skatan maraton och Vänner maraton kan jag tänka mig...mysigt

Nu ska jag byta kanal på tv:n...står inte ut med dåliga filmer.




Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0