Do NOT miss this

Ikväll mina vänner är det dags för semifinal 2 och den viktigaste av dem alla!
Tyskland-Spanien

Känner mig rätt skillad med min tippning i början av VM:et, tippade på att Tyskland, Holland och Spanien skulle vara topp 3 och vad ser vi nu?? JO att jag, Nathalie har haft rätt hittills!!  Wohoo

Så nu ska det se ut såhär:

1:a Tyskland
2:a Holland
3:a Spanien


Slutar det såhär (och det kommer det att göra) så är jag bara bäst! Det är mig ni ska anlita nästa gång ni ska spela på matcher ;)





Så ikväll 20.30, har ni dukat upp med gottesaker, mackor, thé, kaffe, godis ja allt ni önskar att ha med er under denna match....för ni får för allt i världen inte lämna tv:n..Ok, i halvlek får ni gå o fylla på ngt eller besöka toaletten men lyssna då noga på snacket ;)


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0