good night

Halloj!

Ja nu var det ett tag sen..
Födelsedagen spenderades inne i stan med lite shopping och reafynd och så, sen på kvällen fick jag fruktansvärd huvudvärk..tog en alvedon och gick o la mig...vaknade vid 01 tog en till alvedon....så där höll jag på under hela natten/morgonen. När jag vaknade sen på morgonen var jag spyfärdig och väckte mamma, efter ett samtal till sjukvårdsupplysningen bar det iväg till läkaren. Hade fått någon sorts migrän och hade då haft dunkande huvudvärk i ca 15 timmar..

Torsdagen jobbade jag och fick tsm med lina stänga butiken och lära mig hur allt sånt går till.

Fredagen jobbade jag och öppnade butiken med lina, sedan åkte jag hem...käkade och vilade...kollade på fotboll och var glad när Holland hade vunnit över Brasilien. På kvällen gick jag och mamma ner till torget då det är sundanatta här hemma idag och imon..kollade runt lite och tillslut satte vi oss vid hamnen och hade det mysigt..sen kom det folk som mamma kände och helt plötsligt satte sig angelica brevid mig, vi pratade och hade det trevligt :)

Imon Lördag ska jag ut och fira min födelsedag med ida och alex, ska bli kul :) ska försöka komma in gratis och hoppas på att vakten är snäll och släpper in oss utan konstigheter.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0