nu är det slut på fotbollen....naaaaaj!

Nu är det så..jag vill ha en fotboll, men inte vilken fotboll som helst utan en sån vm-boll..tittade in på statoils sida eftersom det är på statoil man kan köpa den. Men tydligen så kan man tanka och samla klistermärken för att kunna köpa den billigare..hmm...MEN så himla ovärt det skulle vara, man måste nämnligen samla 30 klistermärken. Man får ett klistermärke för varje 100:-, alltså 30 x 100= 3000..tretusen för en boll? NEJ TACK!

"Varje gång du tankat eller handlat för över 100kr får du ett klistermärke i kassan. Samla till 30st och få en boll! Vill du ha någon av bollarna snabbare kan du köpa bollen för 69kr när du samlat ihop 15 klistermärken, du lämnar sedan in häftet i kassan och får ett nytt."

Nähä..

Men man kan köpa den bara sådär, då kostar den 149:-, inte så mkt för en fotboll men ändå..149 kr på en boll..Men ja, jag vill ha den så den kanske hoppar upp i mina armar snart.


 


Fick nästintill riktig panik på bussen förut när jag skulle hem från stan. De som känner mig bra vet att jag tål kyla bättre än värme, speciellt när det är fuktigt ute som det är nu...rena regnskogstemperaturen. Riktigt obehagligt var det att sitta där på bussen och känna att gränsen till att svimma är ruskigt nära..


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0