18 karat gold

Har gjort ännu ett teoritest på datan..men jag fattar inte, man ska ju inte utgöra ett hinder för andra trafikanter, men ändå så ska man STANNA innan man kör på motorvägen om accelerationsfält saknas. Va?! i mina öron låter det absolut inte rätt men tydligen så var det det eftersom jag hade fel på den när jag tog det andra alternativet.


Nä, jag har stoooor lust att boka tid för att skriva provet ist för att sitta här hemma och göra testerna på datan tills jag klarar dom..Tydligen så ska det riktiga provet vara lika svårt som ett vanligt test på datan så ja, jag har ju klarat det 3ggr så jag borde la klara det då.

Gråmulen dag gör det inte bättre


Kommentarer
Postat av: Nallis

Du ska stanna pga att de antagligen inte syftar på motorväg, utan motortrafikled. Om man åkt bil nere i skåne så kan de finnas som "vanliga" korsningar om man ska upp på motortrafikleden ;)

2010-06-09 @ 22:50:26
Postat av: clement

onej det stog om det saknas sånt fält...

2010-06-13 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0