Alejandro Alejandro

Åkte till Uddevalla idag till Nathalie K och hem till henne, sen bar det iväg ner till centrum och till Naillounge där vi gick på VIP-kväll. Nya Shellac som kommit från CND verkar vara asbra men en sak är jag lite sådär på..det håller i 2 veckor, jag är en sån person som vill byta nagellack ca 1-2 ggr i veckan, hehe så det skulle kanske inte funka på mig just nu, men verkligen asbra idé! Och något som jag verkligen verkligen kan rekommendera!

Imorgon ska jag på personalmöte med TBS och det ska bli kul o se hur det är att jobba i en annan sorts butik :)

Grillkväll med PS flickorna på midsommardagen ser jag verkligen framemot, ska bli så kul o träffa alla igen efter alla dessa veckorna utan dom söta.

Kan inte förstå att det snart är midsommar, allt går så fort. Snart fyller jag år och snart är det juli och då börjar jag jobba, sedan är det slut på den månaden och augusti kommer. (Woho!)








Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0