Can we bring yesterday back around, cause I know how I feel about you now

Blå himmel och sol sol sol, fotbolls vm ( Nya zeeland - Slovakien) inte den bästa matchen men det är en match ändå :)

Sitter här och kollar runt på bilder på olika tatueringar. Ska tatuera mig någon gång men vet inte hur den ska se ut riktigt. Jag vet att jag vill ha den bakom örat, det ska vara en slags text - inte för lång (den ska ju få plats bakom örat) men ändå inte för kort, vet inte om den ska vara på svenska, engelska, franska eller latin. Eller om det ska vara någon slags text som står för min halva franska del och halva svenska del. 


Placeringen ska vara som på denna ungefär







Inspiration














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0