Chouchou faut te lever et bouger ton fessier

Solen skiner idag

Körkortsteorin går som på räls just nu...(peppar peppar ta i trä), har klarat ännu ett test idag, så nu går jag över till fas B..Gjorde ett b-test också men utan att ha tittat i boken innan och fick 53..inte helt dåligt

Har solat idag med men nu slänger jag in handduken för idag..Det är ju en dag imorgon också och huden kan behöva vila. Det hade varit rätt skoj och börja på Elisabethskolan direkt men nu har jag andra planer och Elisabethskolan får vänta något år tills jag rest runt lite och skaffat cashen som behövs till den.

Idag har min spotify stått ganska tyst, vet inte varför men har inte känt för att ha på så mycket musik idag.

Jag önskar det hade varit varmt i havet så att jag hade kunnat promenera eller cykla ner till stranden och slänga mig i det härliga blåa vattnet.

Nu börjar mina blommor från studenten vara ett minne blott då de vissnar, blomma efter blomma.

Nu börjar Vänner på tv så jag kilar iväg.


"-Can you really fly?!
-Hehe..I´ll teach you..You just think of wonderful things and up you go!
-Sweet!"








(  Ni kan väl aldrig gissa citatet ovan? ;)  )



Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0