en dag på stranden

Denna bläckfisken är allt lite cool, har tippat rätt till 80% i em 2008 och har hittills gissat 100% rätt i vm 2010, hoppas hoppas hoppas att Tyskland vinner mot Argentina!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/vm2010/article7387503.ab

Idag: -stads flickan har varit här på besökt
         -stekt på stranden och har bättrat på brännan men dock inte badat, för kallt för det ännu
         -random kille jag inte känner/har sett säger tja till mig o ida, tänker att jag kanske någonsin har mött denna människa och säger snällt hej tillbaka..efter 2 sekunder tänker jag att jag faktiskt aldrig sett människan.
         -gick förbi jc och såg att de hade fotboll på storbildsskärm och ja kika in för o se vad det stog i matchen (paraguay-japan)
          - fikat med glass och kaffe vid hamnen
Har helt enkelt haft det super härligt med kära vännen ida!
        

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0