scream 4 me

Gick upp klockan 7 och halvvägs framme kom jag på att det var imon jag hade bokat tid...suck..

Idag blir det grillning i Eriksberg med gänget..synd att jag missar fotbollen men jag har börjat försöka få in rätt radiokanal så att jag kan lyssna på matchen istället..Jag ska inte missa den..hehe
Vad gör man inte för att följa vm.

Tror att Tyskland, Spanien och Holland kommer att komma bland de bästa. Är dock inte helt 100 på Holland, har inte sett dom spela ännu..






Ska ringa till trafikskolan också och höra om jag kan få boka uppkörning snart.


Satt uppe igår och snackade med Ida om tatueringar. Vi båda vet var vi vill ha den men inte vad det ska stå för ngt. Men nu har jag några förslag..men såklart, jag vet inte om det ens kommer att bli någon utav dessa..:

♦The sound of silence

♦Ljudet av tystnaden

♦Le son du silence

♦Ljudet av ditt hjärta

♦Rien ne peut me arrêter

♦Inget kan stoppa drömmar


Dessutom vet jag inte vilket språk jag ska skriva det på..engelska svenska eller franska



Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: ida

Jag gillar the sound of silence.. Jag lägger mig röst på den :)

2010-06-16 @ 12:12:01
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: elin

"Ljudet av en hand som klappar";)

2010-06-16 @ 21:19:52
Postat av: H

Ta inte ljudet av ditt hjärta, om du inte är twilight nörd då. Le son de silence!

2010-06-22 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0