who says

Tjosan

Igår var jag och mamma ute på Marstrand, åt jordgubbar, gick runt, åt lunch och fikade..en riktigt mysig dag :) Sen blev det såklart lite fotboll på kvällen..

Idag kommer Ida hit till mig, ska ner till stranden och sola men just nu ser det inte så lovande ut...en massa moln över hela himlen. Sen tänkte jag att vi skulle gå runt på torget och sätta oss vid bryggorna och kanske ta en glass eller så..kommer att bli så mysigt så.

Dessutom är det bara en dag kvar tills jag blir 19 år..uuuu, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det..det är la bra o bli äldre men jag känner att det snart tar emot när man börjar klättra uppåt mot tjugo års åldrarna..aja..thats life

Körkortsteorin går rätt bra och jag fortsätter att kämpa på och nu måste ni hålla tummar och tår i ett tag framöver..Jag vet att dom kommer att bli blåa och att ni kommer att få svårt att göra något annat med händerna men ja, ni vill ju verkligen att jag ska få mitt körkort, inte sant ? ;)


Marstrand


Såhär fint vill jag att det ska bli om några timmar


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0