You and I you and I

Fick ett sms av Ida♥  i morse som helt plötsligt har blivit sjuk, stackarn :(  Konstigt att man bara blir sjuk helt plötsligt utan större förvarningar..

Idag skiner solen och det är blå blå himmel så jag tänkte slänga mig ut på balkongen så fort solen har kommit över balkongräcket.

Sitter och lyssnar på dansplågor, men kan inte säga att jag blir så plågad av det, nej tvärtom så njuter jag av musiken som klingar så fint ! Kanske kan ni lista ut vilken som spelas just nu....Tänk tänk

Drömde dessutom att Ida var en blandning mellan sig själv och en gammal kompis till mig vars namn ja inte säger, men iaf så kom hon ut ur garderoben och sa att hon var gay..haha ja man kan allt ha roliga drömmar ibland..

Har nästan lärt mig texten till Allez olla olé, inte så lätt o komma ihåg en text på franska när man inte är van och använda det varje dag..Får bli ändring på det, nästa gång pappa ringer så är det bara franska som gäller!

bambadambambadambambadambambadam, C´est le son de l´anné

Blev lite ledsen i ögat när Emma sa att hon skulle ha en slags avskedsfest innan hon åker till England som au-pair..Kan nämnligen inte komma då :/ men jag får säga bye bye till henne innan jag drar mitt pack till Schweiz den 3:e augusti..ska bli redigt roligt måste jag säga, hihi..



För en gångskull fick hon vara längre än mig, måste ju vara lite snäll sådär sista dagen ♥

Det är inte klokt vad jag saknar alla vänner redan! Tur att vi har planerat in 2 träffar åtminstonde..men jag vet redan nu att det kommer en tredje :)


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaaa och jag förstod hur jobbigt det var att vara lång :/

Diggar mina 161 cm :D

Sprid lite löööööve <3

2010-06-01 @ 13:39:44
URL: http://nathaliekallin.blogg.se/
Postat av: ida

haha jag gillar din dröm :P

och jag gissar på att du lyssnar på frankrikes bidrag.. eller you and i för den delen

2010-06-01 @ 14:33:23
Postat av: clement

you and i är det rätta svaret ;)

Kallin: Ja du fick uppleva hur det var att vara jag i några sekunder..var nöjd med det du har ;)

Ida: Ja den va ju rätt nice faktiskt :)

Löööööve till er båda flickor <3

2010-06-01 @ 14:42:59
Postat av: Emma Andersson Ukalovic

Sötpöt! Vi måste ses innan du drar iväg till snyggingen! Och vi får inte glömma grillkvällen med de "gamla" klasskompisarna ;)

pööösss

2010-06-02 @ 01:14:06
URL: http://emmacantthinkstraight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0