You´re making me hot hot hot

Har klarat alla fas: a b c och f...great, satt från 9 igår morse till 23 på kvällen och pluggade på datorn..hade tvättid också så jag fick springa lite upp o ner. Haft körlektion idag och det gick bra, hade en ny lärare eftersom de andra är på semester tror jag. haha han va lite rolig..hehe
Det första han sa i "väntrummet" var "finns det någon fransyska här??...............Nathalie ska hon heta" ..Alla tittar fundersamt runt om i rummet och på varandra tills jag ställer mig upp lite skrattandes..han var ju rolig iaf, det är bra det..

Imon ska jag till Hagabadet med Ida, ska få ansiktsbehandling inkl fransfärg (FF ;) för er som fattar)+ bad, bastu och träning efteråt..Sen tar vi en fika på det..mysigt ska vi ha..fick presentkort när jag fyllde 18, förra året :P men hade ingen o gå med innan ida också fick ett presentkort.

Hade det inte blåst så mycket ute nu så hade jag slängt mig på balkongen och tittat på fotboll, men nu blir det bara fotboll ist...England - Slovenien, och ikväll blir det Tyskland - Ghana (20.30 svt 2)





Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0