En INTE så speciellt ovanlig morgon

I skolan och har som vanligt håltimma..var bara 5 st på första lektionen och insåg då att alla andra hade tänkt till och gick ist på den andra lektionen samtidigt så att de fick sovmorgon..vi har nämnligen religion i två grupper..Men aja nu är den lektionen överstökad och sitter nu i datasalen och väntar på att klockan ska bli 10.50, när basgruppsmötet börjar..  Suck så himla less jag är på skolan nu..längtar redigt mkt tills studenten! :)

Ett stort plus idag var att det var soligt i morse när jag satt på bussen :) blå himmel och sol när jag kom in till stan..woho våren är på G..fast det skulle inte förvåna mig om det började snöa nu

Ett stort minus med denna dag som ännu inte har kommit så långt är på bussen i morse..satt helt vanligt och lyssnade på musik med väskan brevid mig - helt som vanligt...Helt plötsligt i Jörlanda kommer det en kvinna och petar på min arm ngt otroligt hårt.."hallå?!?! det finns faktiskt andra som vill sitta på bussen" Asså jag fattar inte hennes problem..Jag satt på EN plats och det fanns MASSA andra LEDIGA platser runt om i bussen..det är ju inte så att jag tar upp hela bussen..Dessutom så satte sig hennes störda son brevid mig med sin innebandy klubba- vilket resulterade i att jag fick klubbfan rakt i huvudet..! Så grymt otroligt arg jag var efter detta.. det var längesen jag velat slå ngn så hårt.. Satte på musiken ännu högre och försökte tänka på ngt annat..Denna dagen började inte bra..

Jag längtar verkligen tills jag har körkortet! så jäkla skönt det ska bli att slippa arga, vaknat-på-fel-sida människor och andra bussmarodörer.! då är det bara jag, bilen och musiken:) så himla gött!


ÅH! en annan sak ! jag har tittat på flyg till Schweiz och nu väntar bara klartecken från älskade Johanna och hennes pappa :) wohoo! längtar längtar längtar


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0