Happydance - dance right to my heart, dear

Nu är jag hemma från alla dagens äventyr och sitter och kikar på let´s dance finalen :) Dansen idag gick superbra och det var nog bästa lektionen på väldigt länge..Jag har dessutom gjort en liten sak.......beställt kläder från H&M :D wohoo jag älskar när man får ett sms och ska hämta ut godsakerna :D det var redigt längesen jag handlade ngt och jag orkar bara inte gå och kolla i affärer på helgerna när jag äntligen är hemma och slipper ^^ åka till Göteborg, missförstå mig inte nu..Det är jättemysigt men jag har oftast ingen lust..Därför gillar vi internetshopping starkt

Det ända som kan tynga ner denna underbara helg är att jag måste plugga som en liten bäver under hela helgen  :( var tvungen att göra om projektplanen och tidsplanen i PA eftersom jag bytte inriktning, ja där fick man för det... Sen har jag inte läst ut min engelska bok som ska vara klar och recenserad på måndag...lite smått panik där...har en jäkla massa sidor kvar att traggla mig igenom..

Men jag vet att helgen och veckan kommer att sluta bra :) "The one who knows, knows..." Tja....ni får tolka det hur ni vill men ja tänker då iaf på en speciell sak








Godnatt och sov gott
Guet nacht und schlafe guet
Good night and sleep well
Bonne nuit et dormez bien
Buena notte
Buenas noches

.....Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0