V.10

Fredagen startade med klänning skapande i skolan utav skräp och jag blev tillslut nöjd :) men ännu är den inte klar. Dagen rullade på i sin positiva anda och jag smsade johanna för att fråga om hon slutade tidigare...Japp det gjorde hon och vi åkte tåg hem till mig :)
Efter det lagade jag lite mat och sen stack jag iväg till dansen.. På väg hem från dansen ringer jag johanna så att hon ska hoppa på tåget eftersom vi skulle hem till henne och se på film.. När vi är i Kode ringer jag henne...tåget som är försenat åker fort som fan och vid stora höga ringer jag henne och säger att hon nog får springa..

Tåget rullar in på stationen här hemma och jag hoppas så hårt att hon hann med..tåget rullar vidare och mobilen ringer..haha stackarn kom inte med..Det slutade med att min mamma skutsade henne och hennes mamma fick hämta mig på stationen i Ljungskile- vi bytte helt enkelt mammor där ett tag^^

Lördagen var så jäkla värd.. Vaknade upp hos johanna och med henne kan inte dagen bli dålig <3 sen bar det iväg till Louice och sen drog vi in till stan och mötte upp resten av gänget...blev totalt 10 st.. Sedan gick vi till Gretas och tillbringade hela kvällen där :)

Jag har dessutom en liten krigsskada från lördag natt när vi skulle hem igen...kan säga att det var isens fel


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0