Drömmen om dig är sann

°Har pluggat körkortsteori idag samt gjort ett test på datan..som jag förövrigt fick underkänt på eftersom man måste få 70/70! Förstår inte varför, när andra klarar det med 50+ poäng...konstigt..

°Har lyssnat musik, blev dock liiite för mycket lyssnande på Westlife att jag blev rätt deppig, men bytte till "leva livet" så nu är jag glad igen :) 

°Har dessutom knackat igenom en fika på måndag med Nathalie K i storstaden Uddevalla.

°Idag blir det hockey 16.00! Sverige-Danmark, sitter såklart och smsar med Pernilla i vanlig ordning.



Är de inte för söta? Ska försöka leta upp en i buskarna till Nathalie K som så gärna ville ha en




Nu finns det bara en sak jag längtar till förutom studenten  :)


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0