I better keep on walking

Dagen startade kl.10.00 med samhällsprov-det sista prov någonsin! Det handlade om politik och det gick rätt bra tror jag :)

Sen åkte jag in till stan med Louice♥ och hämtade ut min mobil som har varit på lagning. Sedan hoppade vi på bussen och åkte hem till henne där vi åt och sen gick vi ut på en promenad..och inte vilken promenad som helst-2.5 timmar var den på! Mysigt värre! :D Åt glass i solskenet även om det inte var den godaste glass jag ätit, men så länge det heter glass är jag tyst och äter.

Promenaden gick såklart i Kungälv: Vikingagatan, västragatan, gamla västragatan, runt om fästningen, tillbaka genom gamla västragatan och västragatan och sen en omväg hemåt igen :) MYS

Så jäklans roligt när jag o lojsan går genom en folkmassa med min arm runt henne...man får ett par konstiga blickar, haha vad tror folk egentligen?? Min vän är hon allt!

25 grader idag och hemskt fuktigt i luften..men jag ska inte säga ngt nu när det äntligen är fint :) Imon blir det att sola och plugga körkortsteori på balkongen.















Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

tack snälla du :)

2010-05-20 @ 11:36:48
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Lojsan

:D <3

2010-05-20 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0